poniedziałek, 24 lutego 2014

Blue sky.

hej:)
Niebiesko mi











13 komentarzy:

  1. ślicznie!! i jak zwykle idealna kreska <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Maluj usta !!! :)
    O wiele lepiej widać efekty pomalowanego oka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz przepiękne oczy :)))) Moją uwagę najbardziej przykuwają włosy, bo szukam farby w podobnym odcieniu :) Możesz mi powiedzieć czym farbujesz włoski??? Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio używam farby z londy, nr 42-ciemny kasztan,

      Usuń
  4. sliczniewygladaja te Twoje makijaze. A ja szukam kogos zeby mnie pomalowal na slub :) Ale pewnie ze slaska nie ejstes...

    http://beslimuk.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne rzęsy :) ruda-dziewczynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam do mnie na bloga gdzie zgromadzone są rozdania makijazowe i kosmetyczne: http://rozdaniaikonkursy.blogspot.com/
    Zapraszam do obserwowania, będziesz na bieżąco z konkursami ;)) Możesz też napisać w sprawie wstawienia twojego linku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale oko piękne!. Tam gdzie coś niebieskiego tam i ja ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastycznie!

    Świetny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne oczy, na tle makijażu wyglądają niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiekny makijaz w kolorze niebieskim,tez musze wypróbować bo mam brązowe oczy...gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń