sobota, 9 listopada 2013

Znów fiolet na głowie, czyli koloryzacja L`Oreal Feria Preference- perłowy fiolet P48 i makijażyk do tego:)

hej:)

Da się zauważyć - że ciągnie mnie do fioletu na głowie. Zastanawiałam się nad brązem ale moim oczom ukazała się farba L`Oreal Feria Preference Black Pearls i to jeszcze w promocyjne cenie. No i uległam.. brąz musi poczekać:). 


Kupiłam 2 opakowania, jednak niepotrzebnie. Wystarczyło mi jedno. Farby jest nieco więcej niż w innych farbach np. joanny czy palette (przy nich 2 opakowania na moje włosy to mus). Opakowanie zawiera 48 ml kremu koloryzującego, 72 ml kremu utleniającego i 54  ml odżywki, do tego porządne rękawiczki.

włosy przed farbowaniem

 



















włosy zaraz po farbowaniu 
 



















po 3 myciach 





















Po użyciu farby włosy zyskały piękny fioletowy kolor. Były bardzo miękkie i "sypkie". W o wiele lepszej kondycji niż po użyciu farby z Joanny. Kolor jednak szybko ginie, ale tak mam zawsze. Nie wiem czy to wina farb czy też moich włosów. Po każdym myciu woda jest fioletowa. Chyba faktycznie przerzucę się na brązy, bo moje wlosy w końcu się zbuntują od częstego farbowania.

 i na koniec makijażyk - szarości z odrobiną koloru 



 

10 komentarzy:

  1. zaraz po farbowaniu włosy zawsze mają taki piękny kolor i są miękkie i przyjamne a potem niestety wszystko się wymywa :/ ciekawy makijażyk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ się błyszczą! :) Piękne masz włosy, dbaj o nie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś przeze mnie oTAGowana . Zapraszam do zabawy ;)
    Szczegóły na stronie http://linkacosmetics.blogspot.com/2013/11/tag-liebester-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijaż, niestety ja nigdy się nie nauczę obsługiwać cieniami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam słabość do fioletu na głowie :) z tym że ja testowałam L'Oreal Feria Preference P38 Głęboki Perłowy Fiolet i też mi się szybko zmywał, woda za każdym razem była fioletowa, więc to nie wina Twoich włosów tylko farby :/

    OdpowiedzUsuń
  6. a makijaż naprawdę śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety farby z domieszką niebieskiego, czerwieni i fioletów najszybciej się spłukują z włosów. Nic na to nie poradzimy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najładniej Ci w kolorku z 2 ostatnich zdjęć - taki ciepły brąz. Ładnie podkreśla opaleniznę. W ciemniejszych, zbliżonych do czerni odcieniach buzia wygląda na bledszą. Tak jak tu jest idealnie:)

    OdpowiedzUsuń