poniedziałek, 18 listopada 2013

Nudziak!

hej:)
Dziś taki sobie "nudziak" .







10 komentarzy:

  1. Jak zwał go tak zwał ale jak dla mnie super :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładniutki nudziak :) też taki czasem lubię robić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdy brak mi czasu bądź pomysły zawsze ratuję się takim makijażem - szybko i do tego pasuje na każda okazję.

      Usuń
    2. dokładnie :) też tak mam, nie wiem co machnąć to machnę nudziaka z kreską :)

      Usuń
  3. Hej, jakiś czas temu powstał projekt Wschodzące Gwiazdy, który głównie ma na celu stworzenie "bazy" blogów, poprzez udzielanie nam wywiadu prezentując siebie i swojego bloga.
    Jeśli jesteś zainteresowana to serdecznie zapraszam :)

    wschodzace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dojdziesz do wprawy kochana, ja na początku w ogóle nie potrafiłam jej ogarnąć nawet w rękawiczce, włosy mi się z niej ześlizgiwały, chciałam ją sprzedać w gromy :p a teraz bez rękawiczki chwila moment kręcę :)

    Nudziak boski, kocham takie ;)

    OdpowiedzUsuń