wtorek, 26 listopada 2013

Intensywnie fioletowo.

hej:)
Fioletowy cień najlepiej wygląda przy zielonych tęczówkach. Niestety natura mnie takimi nie obdarzyła, więc pomagam sobie soczewkami.









Użyte kosmetyki: 
oko  
- fioletowy cień z palety sleek ultra mattes,  
- fiolet z sleek curacao
- czerń sleek au naturel  
- wewnętrzny kącik cień miyo vanilla 
- eyeliner vibo,  
- tusz lovely pump curling  
- zestaw do brwi catrice,
twarz
- podkład  matujący pharmaceris natural
- korektor pod oczy eveline art scenic,
 
- róż wibo nr 9 - bronzer elf warm tan  
- puder matujący essence
usta  - pomadka rimmel by kate nr 06

9 komentarzy:

  1. pięknie ;) uwielbiam fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te fiolety, bardzo Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeśli już robię sobie makijaż to element fioletu jest w nim zawsze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie tez zawsze ciągnie do tego koloru.. nawet na głowie.

      Usuń
  4. Bardzo ładnie wygląda! Ohh jak bym chciała umieć się tak malować :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uroczy makijaż lubie fiolety, mimo ze mam niebieskie oczy wydaje mi się że ten kolor jest tak uniwersalny jak brąz :)pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę, napisz, jaki odcień masz na włoskach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. użyłam farby L`Oreal Feria Preference Black Pearls nr P48, http://makemesmuk.blogspot.com/2013/11/znow-fioket-gowie-czyli-koloryzacja.html

      Usuń