wtorek, 20 sierpnia 2013

całkiem zwyczajny makijaż i fit-fotki

hej:)
Mój codzienny makijaż. 





Użyte kosmetyki:
 -podkład eveline magical cover 02
- puder matujący synergen
- korektor pod oczy eveline art scenic,
- róż  astor perfekt blush, nr 001 perfekt pink
- bronzer elf 
- baza pod cienie artdeco,
 -fiolet  i czerń  z palety sleek bad girl, - na środkową część powieki - eyelid z palety wet'n wild (zdjęcia poniżej)
- wewnętrzny kącik rozświetlony najjaśniejszym cieniem z palety essence essence quatrro 05 to die for
- mascara max factor 2000 calorie
- czarny eyeliner deep black wibo
- zestaw do brwi essence,
- kredka do brwi flomar,
 
- usta -  pomadka essence, nr 54 honey bee





 i jeszcze parę moich fit -fotek dla pewnych zainteresowanych dziewczyn;)





wiem...wiem.. jeszcze długa droga do wymarzonej fit-sylwetki przede mną.
Moja  inspiracja to sylwetka Any Delia  De Iturrondo (fotki poniżej)



źródło: https://www.facebook.com/AnaDeliaDeIturrondo/photos_stream

14 komentarzy:

  1. Kobieto jaka długa droga! Jesteś o krok! Piękne ciało, ale motywujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może jakiś post na temat ćwiczeń, diety?

      Usuń
    2. Jeszcze nie czuję się wyedukowana w tym kierunku. Cały czas błądzę w otchłani informacji, metod dotyczących diety i ćwiczeń. Nie jestem zbyt kompetentna w tej dziedzinie..

      Usuń
  2. Fajny make-up oka, żebym ja się jeszcze umiała umalować byłoby świetnie ;) Paletka cieni też fajna, i pewnie jakbym takie miała też ten najjaśniejszy byłby najbardziej zużyty ;) Od siebie proszę o recenzję Eveline Magical Cover 5 in 1 użytego w makijażu :)
    Pozdrawiam!
    Aśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma na jego temat żadnej recenzji w necie, nawet na Wizażu :/ Pozdrawiam jeszcze raz :D
      Aśka ;)

      Usuń
    2. ok, wkrótce przygotuję.

      Usuń
    3. Dziękuję! ;)
      Aśka

      Usuń
  3. ale masz cialko niesamowite! rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez przesady.. jeszcze mi sporo brakuje do "niesamowitości"

      Usuń
  4. makijaż mnie urzekl, a tu prosze jaki srodek wpisu zabojczy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem.. wiem..odważyłam się pokazać trochę więcej siebie.. No i ciągle pracuję nad sobą..

      Usuń
  5. nie no dziewczyno piekne masz cialo- na dobrej drodze jestes :)
    a makijaz ultra mi się podoba, żebym ja sobie umiała takie cuda na powiekach wymalować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z miłe słowa. Przede mną jeszcze długa droga, cały czas nad sobą pracuję.

      Usuń