sobota, 27 lipca 2013

Makijaż z granatem i koloryzacja Joanna - soczysta malina!

hej:)
Znów makijaż z niebieskościami.. Jakoś ostatnimi czasy mam słabość do takich chłodnych odcieni.





Użyte kosmetyki:
oko
- granatowy i fioletowy cień z palety sleek bad girl,
- fiolet z sleek curacao
- wewnętrzny kącik cień miyo vanilla 
- eyeliner dipliner h&m
- dolna powieka turkusowy eyeliner deep colour bell 
- cień turkusowy na dolnej powiece beauty finish duo colection
- tusz lovely pump curling
- rzęsy połówki ardell 318

twarz
- podkład  maybelline, affinitone 24, nude
- korektor pod oczy eveline art scenic,

- róż wibo nr 9
- bronzer elf warm tan
- puder matujący essence

usta 
- pomadka rimmel by kate nr 16





Tym razem wybrałam koloryzację "domową". Zdecydowałam się na farbę Joanny, kolor soczysta malina nr 230


włosy przed koloryzacją:


 
efekt po użyciu farby Joanna soczysta malina



Jak widać - kolor wyszedł intensywny, niemal taki jak na opakowaniu. Oczywiście efekt zależy od światła, ale i w świetle dziennym i  w pomieszczeniu wyszedł ładny intensywny kolor.  Mam tylko nadzieję, że taki efekt utrzyma się długo..

7 komentarzy:

  1. bardzo fajny kolor włosów!

    podoba mi sie Twoj makijaz :) otagowalam Cie szczegoly u mnie na blogu w obecnym wpisie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż cudowny, a co do farby miałam taką samą, efekty fajne, ale niestety krótkotrwałe ;(

    make up blog Monystic:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety już się o tym przekonałam. Mało co mi zostało z tego koloru na włosach.

      Usuń
  3. ile kolor Ci sie trzymał ? mam zamiar zafarbować tą farbą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety kolor nie trzyma długo. To zależy od tego jak często myjesz włosy i oczywiście od kondycji włosów. U mnie przy myciu co drugi dzień, taki intensywny kolor wytrzymuje tylko ok 2 tyg. Później robi się taki nijaki, rudawy.

      Usuń
  4. a czym farbowałaś włosy wczesniej? podoba mi sie kolor wyjściowy

    OdpowiedzUsuń