sobota, 27 lipca 2013

Makijaż z granatem i koloryzacja Joanna - soczysta malina!

hej:)
Znów makijaż z niebieskościami.. Jakoś ostatnimi czasy mam słabość do takich chłodnych odcieni.





Użyte kosmetyki:
oko
- granatowy i fioletowy cień z palety sleek bad girl,
- fiolet z sleek curacao
- wewnętrzny kącik cień miyo vanilla 
- eyeliner dipliner h&m
- dolna powieka turkusowy eyeliner deep colour bell 
- cień turkusowy na dolnej powiece beauty finish duo colection
- tusz lovely pump curling
- rzęsy połówki ardell 318

twarz
- podkład  maybelline, affinitone 24, nude
- korektor pod oczy eveline art scenic,

- róż wibo nr 9
- bronzer elf warm tan
- puder matujący essence

usta 
- pomadka rimmel by kate nr 16





Tym razem wybrałam koloryzację "domową". Zdecydowałam się na farbę Joanny, kolor soczysta malina nr 230


włosy przed koloryzacją:


 
efekt po użyciu farby Joanna soczysta malina



Jak widać - kolor wyszedł intensywny, niemal taki jak na opakowaniu. Oczywiście efekt zależy od światła, ale i w świetle dziennym i  w pomieszczeniu wyszedł ładny intensywny kolor.  Mam tylko nadzieję, że taki efekt utrzyma się długo..

niedziela, 21 lipca 2013

Makijaż z kolorową kreską i mała metamorfoza brzuszka;)

hej:)
Najpierw makijaż.. w morskich kolorach.







Pokażę Wam również moją małą metamorfozę. Jakiś czas temu postanowiłam, że do lata będę miała kaloryferek na brzuchu. Wiem,że niektórym osobnikom nie podoba się umięśniony kobiecy brzuch, ale każdy ma prawo do swojego zdania. Najważniejsze, że mi się podoba.

1 zdjęcie - listopad 2012 -

2 zdjęcie - lipiec 2013

Oczywiście osiągnięcie takiego efektu jest wynikiem wielu, wielu wyrzeczeń.. i to głównie kulinarnych, bo brzuch w największej mierze robimy w kuchni a nie na treningu. Ja zmieniłam po prostu swoje nawyki żywieniowe na zdrowsze (żeby nie zanudzać nie będę pisać o szczegółach, jak ktoś zainteresowany niech pyta. I regularnie trenuję. Przechodziłam już Ewę Chodakowską, Mel B, a6W, Insanity i wiele wiele  innych a w końcu  przeszłam trening siłowy (4 razy w tyg, 2 razy cardio).