środa, 13 marca 2013

Makijaż z morska nutą.

hej:)

Dziś pokaże Wam intensywny makijaż. Lubię takie mocno podkreślone oczka. 




 





  Kosmetyki: 
- szare i czarne cieni z palety sleek bad girl,
- aby uzyskać morski kolor pomieszałam niebieski  z jasno- zielonym z palety sleek curacao,
- bialy matowy cień inglot,    
- baza pod cienie artdeco,  
- mascara volume million lashes l'oreal,
- czarny eyeliner   rimmel glam eyes, 001 black glamour,
- czarna kredka gosh, 
- podkład  maybelline, affinitone 24, nude
- korektor pod oczy eveline art scenic,

- puder matujący rimmel, - bronzer sleek kontuor, medium
- róż  astor perfekt blush, nr 001 perfekt pink
- zestaw do brwi essence,
- kredka do brwi flomar,
- usta -  pomadka essence, nr 54 honey bee,

16 komentarzy:

  1. Świetnie Ci w takim makijażu ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie bardzo lubię ogladać Twoje makijaże,oczy podobają mi się,ale usta troszkę za jasne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z Tobą, na zdjęciach wyszły bardzo blado.

      Usuń
  3. Ach, pięknie! Ja też lubię - to jest nas już dwie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. dawno nie miałam na oczach niebieskich odcieni, muszę wypróbować bo podoba mi się Twoje połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa tych cieni ze sleeka :) zastanawiam się czy zamawiać, jak się sprawują? warto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobre cienie jak na tak niską cenę. Zawsze używam z bazą i efekt jest bardzo fajny. Trzymają się na powiece cały dzień.

      Usuń
  6. piekna dziewczyna w perfekcyjnym makijażu :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a tu na tych zdjeciach jaki masz kolor farby:> bardzo fajny:)

    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. farba palette color creme, kolor intensywny ciemny bordo RFE3. Odcień lepiej prezentuje się w słońcu.

      Usuń