poniedziałek, 25 lutego 2013

Zakręcona wiosna + koloryzacja garnier 460 płomnienna głęboka czerwień!

hej;)

Trochę mnie pokręciło.. Ale to tylko tymczasowa zmiana wizerunku, wykonana z pomocą papilotów. Makijaż też niecodzienny. Użyłam cieni miyo: czerwony chili nr 13, żółty sunrise nr 27, biały white nr 01, zieleń pochodzi z palety sleek curacao. 








Parę dni temu pofarbowałam włoski. Tym razem wybrałam płomiennąęboką czerwień nr 460 z garnier color naturals  ultra color:
Farbę dobrze się nakładało, nie ma ostrego zapachu. Włosy po niej (i po użyciu dołączonej odżywki) były bardzo miękkie i błyszczące. Kolor intensywny ciemno-czerwony, w miejscach gdzie miałam jaśniejsze pasemka wyszła bardzo fajna czerwień (taką chciałabym mieć na całej głowie, ale boję się dekolorazacji). Niestety kolorek bardzo szybko się zmywa. Podczas każdego mycia włosów woda jest intensywnie czerwona. Pewnie za parę myć farba całkiem się wypłucze:(

 przed koloryzacją


po koloryzacji 


14 komentarzy:

  1. Ale Cię pięknie pokręciło, pofarbowało i umalowało <3 Nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  2. loki za ucho i grzywka do góry świetnie :D
    na reszcie w lokasach trochę jak Cher za dawnych czasów :)

    makijaż bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fryzura była robiona tylko do tej stylizacji, celowo chciałam nawiązać do lat 70-tych (aniołki Charliego).

      Usuń
  3. Makijaż ładny ;] Ale w prostych włosach wydaje mi się,że lepiej wyglądasz ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Ci pięknie w lokach!!! Idealnie Ci pasują!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no coś Ty.. wyglądam jak ciotka klotka.

      Usuń
  5. Świetny makijaż :) bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie wyglądasz w loczkach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Loczki to zasługa papilotów, ale kiedyś miałam taką fazę na loki, że 2-krotnie robiłam trwałą. Masakra dla włosów i efekt nieciekawy. Ale każdy ma na sumieniu jakieś błędy młodości..

      Usuń
  7. ładny kolor włosów
    a makijaż śliczny jak zawsze :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, niestety już mało tego koloru na włosach zostało. Farba wypłukuje się niezwykle szybko.

      Usuń
  8. śliczny makijaż ! :)

    zapiszę sobie jako propozycja makijażu na pierwszy dzień wiosny do pracy (przedszkole) :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Boski :* Ale co ja Ci gadam! Zawsze jesteś niesamowicie pomalowana :)

    OdpowiedzUsuń