sobota, 12 stycznia 2013

Sleek Sparkle 2 i-Divine Palette mam i ja!

hej:)
Sleek  Sparkle 2 i-Divine Palette to moja nowa paletka Sleeka. Długo się powstrzymywałam przed zakupem, jednak w końcu uległam i teraz nieco żałuję. W to miejsce mogłam kupić inną paletkę. Kolorystyka fajna, jednak z pigmentacją jest już gorzej. Pod tym względem paleta jest nierówna. Niektóre cienie mają bardzo dobrą pigmentacje, niektóre jednak wychodzą blado.



Mam jednak nadzieję, że z czasem polubię się tą paletką. Poniżej makijaż, wykonany cieniami z tej paletki.






A jako bonus parę fotek z popołudnia. Plusy mieszkania na wsi.. wystarczą sanki (albo inne tego typu urządzenia, górka no i oczywiście kuupa śniegu) i frajda niesamowita. Same zobaczcie:
 nabieram prędkości..
całkiem dobrze mi szło..
lądowanie w miarę miękkie
a mój pies patrzy  i się dziwi
zimowe widoki w drodze powrotnej przepiękne
Polecam wszystkim, można się nieźle wyszaleć...

7 komentarzy:

  1. zazdroszczę, poluję na tą paletkę, ale z finansami trochę krucho.
    i psa to ci mogę porwać, jeśli się nie obrazisz ;)
    marzę o Huskym, ale że mieszkam w mieszkaniu to na razie mogę o tym zapomnieć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie ta paletka wygląda! Może z czasem się przekonasz :)

    Zimowe szaleństwo - super! Ja już rozmyślam nad jakimś kuligiem :D Psisko masz super:)) Zakładaj mu szorki, dopnij saneczki i niech Cię chłopak ciąga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on i bez szelek potrafi nieźle pociągnąć, dziś też prawie cały dzień spędziliśmy w terenie. Dał chłopak radę!

      Usuń
  3. mnie się bardzo podoba ta paleta, sama myślę na jej zakupem, choć szczerze mówiąc przygarnęłabym wszystkie paletki Sleeka ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też z chęcią przygarnęłabym wszystkie.

      Usuń
  4. Zostałaś otagowana,

    http://namalowana-wyobraznia.blogspot.com/2013/01/otagowana.html
    Miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń