sobota, 19 stycznia 2013

Czarny smok!

hej:)
 Zainspirowana makijażem Ferrou opublikowanym w e-makeupowni postanowiłam zmalować swoją wersję" czarnego smoka". Myślałam, że taki ciemny makijaż pasuje tylko do jasnych tęczówek, jednak okazało się że do brązowych też wygląda całkiem, całkiem...  






Użyte kosmetyki:
twarz:
- podkład  max factor, facefinity all day flawless 3 -in - 1 foundation - golden 75
- korektor elf cover stick ivory
- puder matujący anti-shine kryolan 
- bronzer sleek kontuor, medium
- róż  astor perfekt blush, nr 001 perfekt pink
- zestaw do brwi essence
- kredka do brwi flomar,
oczko: 
- baza pod cienie  dax cosmetics, cashmere
- czerń  underground z palety sleek bad girl
- czerń z brokatem starry night z palety sleek sparkle 2
- biały perłowy cień innocente z sleek bad girl  
- cielisty cień hean stay on nr 564
- czarny eyeline  rimmel glam eyes, 001 black glamour,
- srebrny eyeliner miyo glam eyes no 02 
- czarna kredka gosh
- mascara volume million lashes l'oreal,
- sztuczne rzesty claire's  
 usta:
- pomadka-błyszczyk,  celia nude nr 601  

jak Wam się podoba? 
 

22 komentarze:

  1. Bardzo ładny :) pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pracuję nad takim makijażem, ale nie wychodzi mi jeszcze to tak pięknie jak Tobie ;P
    Dodaję, liczę na rev. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. pierwszy raz zmalowałam taki mocno czarny makijaż i sama się zdziwiłam, że nawet dobrze to wygląda. Zawsze wydawało mi się, że dobrze wygląda do jasnych tęczówek.

      Usuń
  4. Uwielbiam taki makijaż na wyjście!
    Tobie też bardzo pasuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko jakoś u mnie nie zanosi się na "wielkie wyjście",

      Usuń
  5. wyszło bardzo ładnie :))) cieszę się, że mogłam zainspirować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja się cieszę, że miałam się czym zainspirować:)

      Usuń
  6. MAkijaz wyszedl Ci idealnie! <3
    Bardzo fajny blog! Obserwuję ;)
    I zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są te Twoje makijaże :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, staram się jak mogę.

      Usuń
  8. Strasznie mi się podoba:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny makijaż smoky-eye !! ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń