sobota, 26 stycznia 2013

Coś takiego!

 hej:)
I znów kolor powrócił na moje powieki. 
 
 



 
Użyte kosmetyki:
twarz:
- podkład  max factor, facefinity all day flawless 3 -in - 1 foundation - golden 75 zmieszany z catrice infinite matt make up, light beige,
- korektor elf cover stick ivory
- puder matujący anti-shine kryolan 
- bronzer sleek kontuor, medium
- róż  astor perfekt blush, nr 001 perfekt pink
- zestaw do brwi essence
- kredka do brwi flomar,
oczko: 
- baza pod cienie  dax cosmetics, cashmere
- czerwony cień miyo chili ne 13
-  żółty cień miyo sunrise nr 27
- fioletowy cień diva nr 16
- pomarańczowy teqila sunrise z palety sleek curacao 
- cielisty cień hean stay on nr 564
- czarny noir z sleek bad girl
- czarny eyeline  rimmel glam eyes, 001 black glamour,
- czarna kredka gosh
- mascara volume million lashes l'oreal,
- sztuczne rzesty claire's  
 usta:
- usta Rimmel Lasting Finish Lipstick, kolor nr 006 pink blush

16 komentarzy:

  1. Piękny, boski! Uwielbiam Twoje makijaże <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Połączenie tych kolorów jest mistrzowskie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne kolorki w mocniejszym akcencie co uważam za bardzo trafne do Twojej tęczówki- której Ci zazdroszczę!! Makijaż rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Jakoś powoli się przekonuje do tej mojej tęczówki. Wcześniej często kupowałam szkła kolorowe, żeby ją zmieniać ale już od dłuższego czasu kupuję bezbarwne (mam wadę wzroku).

      Usuń
  4. Bardzo ładny makijaż :) świetnie wygląda z tymi rzęsami !! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, rzęsy to połówki obcięte z całych (nigdzie nie mogę kupić połówek). Muszę sobie zamówić w necie połówki ardell, bo widziałam że piękne są.

      Usuń
  5. Jak zawsze - piękny! Nigdy nie pytałam, gdzie nauczyłaś się tak pięknie malować oczka? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję.. uczę się cały czas (oglądam filmiki na youtube, tutoriale, próbuję na sobie) i jeszcze długa droga przede mną.. Chciałabym iść do szkoły wizażu niestety w mojej okolicy na ma takiej. Musiałabym dojeżdżać 150 km do Gdańska.. ale może kiedyś się zdecyduję.

      Usuń
  6. Uwielbiam ten makijaż, jest idealny :) bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń