piątek, 28 grudnia 2012

Mój wigilijny makijaż + koloryzacja Plalette Deluxe - ciemny bordo.

hej:)
Postanowiłam pokazać Wam mój wigilijny look





Parę dni przed świętami farbowałam włosy palette Deluxe, nr 880 czyli ciemny bordo.
za względu na dość długie włosy zawsze kupuję 2 opakowania
włosy przed koloryzacją:

Włosy po farbowaniu (ciężko uchwycić ten kolor na zdjęciu, wszystko zależy od oświetlenia).
w domu

na zewnątrz w świetle dziennym
Jak widać kolor jest bardzo zmienny, nie wyszedł jednolity gdyż miałam wcześniej jasne pasemka. Zaraz po farbowaniu włosy miały piękny, ciemno-fioletowy odcień. Niestety z każdym myciem kolor staje się mniej intensywny (ale to akurat jest normalne przy takich odcieniach). Już zastanawiam się nad następna farbą. Może polecicie mi jakiś fajny fiolet, bordo, lub burgund...:)

4 komentarze:

  1. Śliczny makijaż, a co do farby nic nie potrafię polecić ponieważ włosów nie farbuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż jak zawsze śliczny!
    A ja mam pytanie z innej beczki - ile tubek farby zużywasz na tak długie włosy? Mi na same odrosty idzie cała, w związku z tym, że szykuję się do przyciemnienia włosów nie wiem na ile powinnam się przygotować :)

    OdpowiedzUsuń