czwartek, 8 listopada 2012

Kolorowy dzienniak i koloryzacja Inoa.

hej!
 Dziś prezentuję  kolorowy dzienny makijaż. Wszystkie cienie pochodza z patety Sleek Ultra mattes darks.




kosmetyki:
- zestaw do brwi essence,
- baza pod cienie  Dax Cosmetics, Cashmere
- cienie Sleek Ultra Mattes  darks : pillow talk, thunder, highness, noir,
- eliner miss sporty,
- tusz golden rose,
- podkład Manhattan Powder Mat Make up (mix kolorów sand i warm sand )
- korektor kryjąco - rozświetlający 2w1 art scenic eveline nr 05-nude
- róż  Wibo nr 9, 
- bronzer sleek kontuor, medium,
- puder Rimmel Match Perfektion, 
- a na ustach pomadka revlon colorbust, 20, baby pink,

Ostatnio skusiłam się też na farbowanie włosów. I znów pokusiło mnie o fiolet. Jakoś zawsze ciągnie mnie do tego koloru. Tym razem wybrałam farbę Inoa z Loreal z palety opalizujacych fioletów: 4,26 brąz opalizująco-czerwony. Jako, że wcześniej miałam pasemka kolor nie wyszedł jednolity. Ale taki był mój i fryzjerki pomysł. Tak więc miejscami ta czerwień jest intensywniejsza, co widać szczególnie w słońcu.  Oto efekt.  

 

10 komentarzy:

  1. na zdjęciach to wygląda jakbyś tam morskiego użyła, a w rzeczywistości szary. fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam szarego (thunder) ale tak jakoś dziwnie wygląda ta szarość.

      Usuń
  2. super! jak dla mnie tylko kreska za mocna, pewnie wolałabym użyć kredki czarnej :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż i tam fiolet..uwielbiam fiolety ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie mam fioła;) na punkcie fioletów... włosy, makijaż, ubrania, ściany, dodatki, zdecydowanie w moim życiu dominuje fiolet.

      Usuń
  4. Śliczny makijaż. Uwielbiam połączenie fioletu z czarnym! Włoski masz śliczne ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, w sprawie kolorów włosów nigdy nie mogę się zdecydować i stąd te częste zmiany.

      Usuń