sobota, 8 września 2012

Codzienny makijaż i krótka wizyta w spa.

hej:)
Dziś zaprezentuję wam mój makijaż dzienny. Może niektórym z Was, wyda się on za mocny na co dzień, ale ja lubię takie makijaże i nie boję się kolorów. 




 Użyte kosmetyki:
- zestaw do brwi essence,
- korektor do brwi delia,
- cienie  sleek curacao - purple haze, green martini, au naturel - honey comb,
- wewnętrzny górny i dolny kącik rozświetliłam rozświetlaczem z sleek kontuor, medium
- eliner elf,
- tusz golden rose,
- Loreal Mega Vollume Collagene 24H
- podkład Manhattan Powder Mat Make up (mix kolorów sand i warm sand )
- korektor kryjąco - rozświetlający 2w1 art scenic eveline nr 05-nude
- róż  Wibo nr 9, 
- bronzer sleek kontuor, medium,
- puder Rimmel Match Perfektion, 
- a na ustach pomadka Essence - 54 honey bee,

A teraz krótka relacja ze spa. W zeszłym tygodniu razem z moim M. wybraliśmy się na romantyczny weekend do Doliny Charlotty koło Ustki. Postanowiłam i wam co nieco pokazać, bowiem miejsce jest naprawdę urocze i godne odwiedzenia. 

Nasz pokój

Restauracja Gościniec Charlotty - smaczne jedzenie, miła obsługa.


hotelowy basen



Ja skorzystałam z zabiegu na twarz - pobudzenie i nawilżenie. Zabieg bardzo relaksujący, przyjazna i fachowa obsługa, wystrój gabinetu sprzyjający odprężeniu. Ogólnie miejsce naprawdę godne polecenia i coś mi się wydaje, że niedługo tam wrócę.

9 komentarzy:

  1. o mamo! piękne miejsce. bardzo chciałabym teraz tam być. przydałaby mi się chwila relaksu tylko dla siebie
    jak wypada cenowo?opłaca się?

    piękny makijaż stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj można zobaczyć ceny w zależności od pakietu http://www.dolinacharlotty.pl/pl/pakiety_pobytowe/cat/62

      Usuń
  2. makijaż bardzo mi się podoba, kolorowy ale spokojny, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zdecydowanie bardziej lubię mocniejsze makijaże na codzień.
    Wizyta w spa - sama chętnie bym się odprężyła, śliczne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż cudo! Ja nie umiem się malować, zrobienie prostej kreski u mnie to wyjątek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubie takie wyraziste mocne makijaze- a ten jest przepiekny ;) . Eh..tez bym chciala spedzic dzien w spa ;P ; d

    OdpowiedzUsuń
  6. Robisz przecudne makijaże :) Muszę częściej zaglądać na Twojego bloga w poszukiwaniu inspiracji. Możesz zdradzić gdzie mogę nabyć paletki sleek albo miyo? Myślałam żeby zamówić jakąś przez allegro ale boje się że dostane jakieś podróbki... Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne miejsce :) bardzo zazdroszcze. przegladam tez Twoje makijaze i musze pochwalic za ogromny talent. ja niestety wciaz sie ucze tak malowac. no ale .. praktyka czyni mistrza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny makijaż. A spa także prezentuje się fenomenalnie. Taki wypad do spa jest czymś świetnym i niezwykle relaksującym. Uwielbiam wszelkiego rodzaju zabiegi nawilżające i masaże, dlatego też staram się raz na jakiś czas odwiedzić jakiś hotel spa i podać się pełnemu odprężeniu. :)

    OdpowiedzUsuń