sobota, 21 lipca 2012

Wakacyjny makijaż krok po kroku

hej

Dziś  przygotowałam dla Was wakacyjny makijaż krok po kroku


1. Na całą  powiekę nakładam baze pod cienie Inglot i przyciemniam brwi (zestaw do brwi essence).

 2.  Na środkową część powieki nałożyłam żółty cień Sunrise No 27  z Miyo wymieszany z pomarańczowym cieniem z palety skeek curacao.
3.  W zewnętrznym kąciku nałożyłam czerń underground z palety sleek bad girl
4. Wewnętrzny kącik rozświetliłam białym matowym cieniem Inglot wymieszanym z perłowym białym z sleek bad girl.
5. Nad górną powiekę użyłam fioletowego cienia Diva No 16 z Miyo
6. Na dolną powiekę nałożyłam tą sama czerń co na górną czyli underground ze sleek bad girl.
7. Kreseczkę wykonałam elinerem z Lovely, a na rzęsach tusz  Loreal Mega Vollume Collagene 24H
 oto efekt końcowy:
Pozostałe kosmetyki :
-  podkład Manhattan Powder Mat Make up (mix kolorów sand i warm sand)
- puder mineralny Mary Kay, beige 0,5
- korektor po oczy Garnier  roll-on, 
- róż  Wibo nr 9
- bronzer  sleek kontuor, medium,
- usta Rimmel Lasting Finish Lipstick, kolor nr 006 pink blush

9 komentarzy:

  1. przydatny pomysł :) skorzystam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie połączyłaś kolory, dla mnie trochę zbyt ostry makijaż, raczej jak na imprezy

    OdpowiedzUsuń
  3. jakaś TY śliczna! i makijaż cudo, cieniowanie- rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny makijaż, kolory rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny makijaż, bardzo wakacyjny :* A co do pytania, to sama nie wiem - ciężko mi narazie ocenić bo CelluOff biorę miesiąc i w tym czasie z dietą nie było za dobrze. Więcej powiem za jakieś 2 miesiące, ale juz efekt jest - nogi się ujędrniają i cellulit się jakby rozpływa, ale zobaczymy jak bede wszystko stosowac tj. dieta, sport, suplementy i masaze :*

    OdpowiedzUsuń
  6. czesc.mam nikona d3100 ale waznejszy jest obiektyw. większosc fotek robię portretowym :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń