wtorek, 3 lipca 2012

Pierwszy makijaż z Miyo + koloryzacja Wellaton - egzotyczna czerwień.

Witam

Zaczęłam moje próby z cienieni Miyo i jestem wprost zachwycona. Przynajmniej tymi kolorami, które mam. Nasycenie kolorów żółtego i czerwieni większe niż z palety Sleek Curacao. Trwałość taka sama. Mam chęć na  zakup kolejnych cienie z tej serii. Zresztą zobaczcie same:



 :

Użyte kosmetyki:
- zestaw do brwi essence,
- korektor do brwi delia
 - matowa czerwień Miyo Chili No 13
 - żółty matowy Miyo Sunrise No 27
- biały matoy cień  Inglot (jak widać - nie dorównuje pigmentacją do Miyo)
- na dolna powieką czarny cien z palety sleek au naturel
- eliner Miss Sporty, 
- tusz Loreal Mega Vollume Collagene 24H (jestem nim wprost zachwycona)
- podkład Manhattan Powder Mat Make up (mix kolorów sand i warm sand - matuje lepiej niż Revlon    
   Color  stay,  więc na letnią pogodę jak znalazł)
- korektor pod oczy maybelline pure mineral - natural
- róż  Wibo nr 9,
- bronzer  sleek kontuor, medium,
- puder Rimmel Match Perfektion, 

- a na ustach pomadka Rimmel by kate nr 14, 

.. I od razu uprzedzę pytania - nie obcięłam włosów. Byłam ciekawa jakbym wyglądała w krótszych i tylko je podpięłam. Ale za to znów je pofarbowałam. Tym razem wybrałam farbę Wellaton - Egzotyczna czerwień nr 55/46. 
Niestety na moich włosach nie udało się uzyskać takiej czerwienie, ale i tak jestem zadowolona. Szczególnie w słońcu kolor wygląda pięknie, daje taką intensywną czerwoną poświatę.
przed farbowaniem 
 po farbowaniu



14 komentarzy:

  1. Oczka cudownie, bardzo wakacyjne kolorki! Włoski masz super, bardzo lśniące i zadbane ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te kolory. Ja jednak nie mam zbytniego dostępu do Miyo. :( A włosy masz przepiękne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja cienie z miyo zamawiałam w drogerii internetowej i kolory wybierałam trochę w ciemno, bo wiadomo, że na monitorze dokładnie nie będzie widać koloru. Ale cena 1 cienia to nieco ponad 4zł więc zaryzykowałam i jestem zadowolona.

      Usuń
  3. piękne kolory, zazdroszczę ;) też chciałabym te cienie ale nie mam pojęcia gdzie kupić ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam w drogerii internetowej http://www.i-lovebeauty.pl , bo niestety w mojej okolicy nigdzie nie znalazłam sklepu z tymi cieniami.

      Usuń
  4. Bardzo ładne te kolorki i makijaż również;) Wszędzie widzę te cienie a jeszcze nie posiadam więc chyba czas zakupić bo każdy je chwali;)) Pozdrawiam i obserwuję. Blog zapowiada się ciekawie;))

    OdpowiedzUsuń
  5. makijaż cudny ;)
    a przy okazji polecam stronkę idealną dla kosmetykoholiczki ;)

    http://shinybox.pl/?ref=b1129df

    Rejestrując się przez niżej podany link za każdą osobę otrzymuję 5 punktów, za zebranych 100 punktów otrzymuje pudełko z kosmetykami a i Wy rejestrując się możecie zacząć zbierać punkty na swoje pudełeczko :)
    Cały proces rejestracji trwa dosłownie chwile :)

    http://shinybox.pl/?ref=b1129df

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny makijaż :)
    Chciałabym cię zaprosić na mojego bloga (kosmetycznie przy kubku gorącej czekolady ) Obserwuję cię już jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie Ci w takim kolorze, bardzo lubie Twojego bloga, moze zajzysz do mnie? :)http://something-of-beauty.blogspot.com/ zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń