poniedziałek, 14 maja 2012

Delikatny makijaż + małe zakupy

hej
Dziś nieco delikatniejszy makijaż (jak dla mnie;)







 użyte kosmetyki:
- zestaw do brwi essence,
- korektor do brwi delia
twarz:
- podklad revlon color stay – mix odcieni 300 golden beige i 240 medium beige
- korektor pod oczy maybelline pure mineral - natural
- róż  Wibo nr 9,
 - bronzer  sleek,
- puder Rimmel Match Perfektion
- mascara maybelline, colossal volum express, 
- mascara Loreal  Million lashes 
- eliner Rimmel black eyes,
 
- cienie z poniższej palety paint box

 Do dodatkowo moje małe zakupy, czyli :
- turkusowa kredka do oczu elf
- pędzel kulka elf,
- paleta cieni sleek bad girl,
- zestaw do konturowania twarzy sleek kontuor, medium,
- eliner w żelu elf

pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Cudownie to wygląda. Ta kreseczka w połączeniu z tym kolorkiem bardzo mi się podoba. Jeju, zazdroszczę, że potrafisz zrobić taką śliczną kreseczkę! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Szminka cudna :) A makijaż oczu jeszcze bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za szminkę w tym przypadku posłużył mi błyszczyk bezbarwny i pomarańczowy cień do oczu z curacao;)

      Usuń
  3. Chyba eyeliner w żelu a nie w kałamarzu ;)
    Makijaz bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo bardzo ładny makijaż :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny miętowy cień na środku powieki! Właśnie takiego pigmentu szukam:)

    OdpowiedzUsuń