poniedziałek, 30 kwietnia 2012

makijaż step by step z curacao w roli głównej


Hej:)
Mam dziś dla was mały tutorial. Makijaż w słonecznych kolorach wykonany cieniami z palety sleek curacao.

Step 1
Na przygotowaną już wcześniej powiekę (baza inglot) nakładam cień bloody mary (sleek curacao) i rozcieram. 

Step 2
Środek powieki wypełniłam cieniem tequila sunrise (sleek curacao).
 
Step 3
Na zewnętrzną część górnej i dolnej powieki nałożyłam cień purple haze (sleek curacao) i dokładnie roztarłam.

Step 4
Do rozświetlenia wewnętrznego kącika - góra i dół użyłam cień martini (sleek curacao).
Step 5
Na górnej powiece czarna kreska mile widziana – eliner wibo.
Step 6
Oczywiście trzeba mocno podkreślić rzęsy (I warstwa loreal milion lashes, II i III maybelline Collosal volume expres).

Step 7
Na policzkach nałożyłam bronzer i róż wibo .

Step 8
… na ustach pomadka rimmel by kate nr 14  oraz błyszczyk i gotowe..

14 komentarzy:

  1. Prosty, śliczny i niezwykle efektowny. Zdecydowanie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszło!!! (jak zawsze ;) )

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż :) Niedługo planuję zakup paletki właśnie Curacao :) Wszyscy tak zachwalają Sleeka, że sama się skuszę. A w tej paletce kolory są po prostu obłędne, co doskonale widać w Twoim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, kolory jak zachód słonca:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż, jeju - czemu ja tak nie potrafię :D... Super! Jak Ci idzie z bańkami chińskimi? Jakieś efekty juz są? Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie :*

    lubię te paletki sleeka

    obserwujemy :)?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nordic walking jest świetny :) Ja dorzucilam cwiczenia z Ewa Chodakowska i rower :) Myslę, że efekty będą u nas obu! Ja już po 4 razach czuję jak skóra jest bardziej napięta i jędrna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż ten kojarzy mi sie z zachodem słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo Ci pasuje taki makijaż, świetnie wyglądasz!
    Zechciałayś obesrwować na wzajem? xox

    www.bebeautiful-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Otóż to :) Pozytywne nastawienie musi byc :D.. Czekam na kolejny make up :*

    OdpowiedzUsuń
  11. great tutorial! love the metallic sheen of this! and it looks amazing for your brown eyes!/Azure

    OdpowiedzUsuń
  12. po przeczytaniu tytułu pomyślałam, kolejny pstrokaty makijaż a tu zaskoczenie :) Fajnie dobrane kolorki podoba mi się

    PS Nie żebym miała cos do pstrokatych ;))

    OdpowiedzUsuń