niedziela, 18 marca 2012

pomarańcz z fioletem oraz koloryzacja Garnier Color Sensation

Witam

Ostatnio polubiłam kolor pomarańczowy w makijażu, próbuję różnych zestawień kolorystycznych z tym kolorem.


 



1 - paleta cieni z Golden Rose purple line 105
2 - paleta Sleek curacao
3 - bronzer (nie pamietam nazwy)
4 - podkład Revlon colorstay - golden beige 300
5 - mascara Maybeline Collosal Volume Expres
6 - róż Wibo - nr 9
7 - Biały matowy cień Inglot
8 - podkład kryjacy Dermacol (jako korektor)
9 - puder matujący puder matujący Rimmel Stay Matt 001 transparent
10 -  Rimmel Lasting Finish Lipstick, kolor nr 006 pink blush
11 - eyeliner Rimmel Glam Eyes

................ a teraz koloryzacja. Byłam ciekawa tej nowej Serii z Garniera - Color Sensation. Jak to zwykle u mnie bywa- skusiłam się na fiolet - czyli w przypadku tej serii wybrałam nr 3.16 głęboki ametyst.
zdjęcie z www.garnier.pl

W mojej opinii ta farba niewiele różni się od fioletu z serii  100 % color . Kolor wyszedł mi ciemniejszy, ale to tez kwestia koloru wyjściowego. farba ładniej pachnie od swojej poprzedniczki, tak mniej chemicznie.  Kolor wyszedł ładny, głęboki ciemny fiolet. Ale  również ta farba wypłukuje mocno się z każdym myciem, ale może moje włosy już tak mają.  Zresztą co będę tu pisać, pokażę zdjęcia ( niestety ze względu na pogodę niezbyt oddają  efekt koloryzacji).
Sorki za włosy w nieładzie, ale są świeżo po zmyciu farby  i wysuszeniu. Miałam tego zdjęcia nie wklejać, ale akurat ono najbardziej oddaje kolor.

5 komentarzy:

  1. połączenie pomarańczy i fioletu bardzo mi się podoba, sama dość często po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń