środa, 15 lutego 2012

Sposób na loki - papiloty Magic Leverag + nagroda

hej;)
Chciałabym się z Wami podzielić pomysłem na loki. Zazwyczaj tak bywa, że dziewczyny z kręconymi włosami - je prostują, a z prostymi - kręcą. Ja też przechodziłam taką fazę, że marzyłam o kręconych. Zrobiłam nawet 3 razy trwałą, po czym moje włosy wyglądały koszmarnie (odradzam!!!). Teraz wystarczy mi, że od czasu do czasu zrobię sobie loczki za pomocą lokówki, warkoczyków albo czegoś takiego  jak właśnie papiloty Magic Leverag (kupiłam na allegro ok. 15 zł)
 Jak widać- to są takie sprężynki, przez które za pomocą czarnego "szydełka" przeciąga się włosy. Założenie tych papilotów jest bardzo proste. Niestety moje papiloty są trochę za krótkie do moich długich włosów, więc nakręciłam tylko na końcach.
Założyłam je na lekko wilgotne włosy, po czym wysuszyłam suszarką. Efekt końcowy poniżej..
Wyszły mi takie delikatne fale. Nie używałam żadnych środków stylizacji. Myślę, że przy włosach krótszych, podatnych na skręt i po użyciu odrobiny  preparatu podkreślającego i utrwalającego skręt efekt byłby super.

Przy okazji pochwalę się nagrodą, którą zdobyłam w konkursie  "makijaż w stylu gwiazdy" organizowanym przez drogerię Rossmann. Jest nią zestaw kosmetyków Wibo.

- paleta cieni 
- róż
- czarny eliner
- tusz do rzęs
- błyszczyk powiększający usta
- niebieska kredka
- czerwona kredka
- fluid rozświetlający
- niebieski pojedynczy cień
- puder
                                                                  Zaczynam więc testowanie!

8 komentarzy:

  1. super ! Ile potrzeba zestawów po 12 rolek na całą głowę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w zestawie 18 szt, ale to zależy od gęstości włosów. Jeżeli masz geste włosy, będziesz potrzebowała więcej.

      Usuń
  2. efekt fenomenalny!! :D śliczne loczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny efekt :) objętość i piękny skret, super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny efekt :D

    Ps. Może zlikwidujesz weryfikację obrazkową? Jest koszmarna...

    OdpowiedzUsuń
  5. Loki wyszły super! Pierwszy raz widzę taki patent :))

    OdpowiedzUsuń
  6. loki wyszły bardzo ładne !

    OdpowiedzUsuń
  7. ale swietne loki<3 mimo ze sama mam krecone to z checia uzylabym tych papilotow:)bosskie

    OdpowiedzUsuń