czwartek, 2 lutego 2012

słoneczny makijaż

hej

Dzisiejszy makijaż jest słoneczny, ciepły w odróżnieniu do tego co mamy za oknem. 
użyte kosmetyki: 
brwi:
- zestaw do brwi essence
twarz:
- podklad revlon color stay – warm golden nr 310
- korektor pod oczy Garnier, roll-on,
- róż  Astor perfekt blush, nr 001 perfekt pink
 - bronzer  Rimmel, natural bronze , 025, sun glow,
- puder matujący Rimmel Stay Matt 001 transparent
oczy:
- tusz Extra super lash  Rimmel
- eliner Rimmel Glam Eyes, 001 black glamour
- baza po cienie Inglot
- cinie z palety Sleek Curacao
- biały matowy cień Inglot,
usta:
- pomadka z serii Rimmel by Kate nr 14
a makijaż prezentuje się tak: 









9 komentarzy:

  1. bardzo ładny, jutro sobie oczy pomaluję w podobnych kolorach, chcę już wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest świetny ale w paletce za dużo jest odcieni niebieskości żebym ją sobie kupiła :( od Sleeka mam Oh so special i zastanawiam się nad Acid

    OdpowiedzUsuń
  3. Haaa, ale zbieg okoliczności :) Ten sam dzień, ta sama paletka, i te same kolory w makijażu :D Aż nie wierzę!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudne ogniste kolory! :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. a paletka jest cudowna, gdzie można taką nabyć? jak jest z trwałością tych cieni? Nie osypują się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam na allegro (cena ok. 3o zł - nie pamiętam dokładnie) u użytkownika www_paatal_pl Ze sleeka
      mam również paletę Au naturel z bardziej naturalnymi cieniami. Z obu jestem bardzo zadowolona. Cienie są świetnie napigmentowane, naprawdę intensywne kolory, z bazą (używam Inglot) utrzymują sie cały dzień w stanie nienaruszonym. Długo zwlekałam z zakupem, bo ciężko było wybrać z pośród tylu palet. Ale jestem bardzo zadowolona i już planuje zakup następnych.

      Usuń
    2. dzięki :)) wejdę na allegro i poszukam, bo te kolory są poprostu przepiękne :))

      Usuń