sobota, 4 lutego 2012

Makijaż konkursowy dla Greatdee - Love Actually

hej;)
Postanowiłam spróbować swoich sił w konkursie na makijaż /manicure walentynkowy, który organizuje Greatdee (szczegóły tutaj). Zastanawiałam się trochę, jaki powinien być makijaż na walentynkową randkę. Nie chciałam aby był zbyt wymyślny i dziwny, postawiałam więc na klasykę, czyli wyraźnie podkreślone oczy, a że okoliczność zdarza się raz na rok - usta w intensywnej czerwieni. Miało być elegancko, z klasą a przede wszystkim - bardzo kobieco. A jak  wyszło - zobaczcie same  ...







kosmetyki, których użyłam:
brwi:
- zestaw do brwi essence,
twarz:
- podklad revlon color stay – warm golden nr 310
- korektor pod oczy Garnier, roll-on,

- róż  Astor perfekt blush, nr 001 perfekt pink
,
 - bronzer  Rimmel, natural bronze , 025, sun glow,
- puder matujący Rimmel Stay Matt 001 transparent
oczy: 
- mascara L'oreal volume million lashes,
- eliner Rimmel Glam Eyes, 001 black glamour,

- baza po cienie Inglot,

- cinie z palety Sleek Au naturel,
- biały matowy cień Inglot,
usta:
- pomadka z serii Rimmel by Kate nr 10,
                                                                                                       Trzymajcie kciuki!

11 komentarzy:

  1. Piękny makijaż ! Trafiłam przypadkiem i bardzo mi się spodobał Twój blog i makijaże:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie! życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję :) Śliczny makijaż!!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie; muszę kupić jakieś paski na zęby żeby też móc tak dobrze wyglądać w czerwonej szmince :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank you for the lovely comment :))

    Desislava
    http://truedreamcatcher.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. beautiful make-up!!!!amazingg blog!!! i'm following you!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny makijaż ! mam tą paletkę i spróbuję coś podobnego wykombinowac :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżeli chodzi o analizę kolorystyczną, bardzo trudno jest ją zrobić tylko na podstawie zdjęć, jeśli typ urody nie jest wyjątkowo charakterystyczny. A gdy dochodzi do tego makijaż, zmiana koloru włosów, a czasem kolorowe soczewki, to z moimi skromnymi umiejętnościami praktycznie nie mam szans dokonać dobrej analizy.
    Mogę jedynie napisać, że te zdjęcia i ta stylizacja najbardziej mi się podobają. Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny makijaż :)) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. mm bardzo przyjemny :) zdecydowanie super walentynkowy :)

    OdpowiedzUsuń