czwartek, 19 stycznia 2012

zakupowy haul + fryzurka

hej kobietki:)
dziś chciałabym pokazać wam moje nabytki:


 * farba Garnier 100 % color, nr316 ciemny fiolet (na pewno niebawem  pokażę wam efekty koloryzacji)


 * maska nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych `Granat i aloes` Alterra i olejek Brzoza i pomarańcza też z Alterry (do zakupu zachęciła mnie opinia Anwen tu - olejek zastosuję do olejowania włosów):

* delikatny fluid intensywnie kryjący z Pharmaceris oraz krem sudocrem (pewno każda kobieta go zna)

* pędzle Maestro : do pudru nr 110, do rozcierania nr 480, kulka nr 420


* biała kredka do oczu kryolan i zestaw do brwi essence (super sprawa!)


* tusz Extra super lash  Rimmel i pomadka z serii by kate nr 14


 * regenerujący krem do rzęs L'biotica (jestem ciekawa czy rzeczywiście działa) i krem kojąco-regenerujący Zinalfat z Blau Farma (poleciła mi go Aga-kosmetologiem tu)


 Uff...  to by było na tyle tych zdobyczy. A na koniec obiecana prosta w wykonaniu fryzurka - bardzo dziewczęcy koczek. Koczek został zrobiony ze zwykłego kucyka, nie do końco "przeciągniętego" i podpiętego ze wszystkich stron wsuwkami.

5 komentarzy:

  1. śliczne włosy! z maski Alterra byłam zadowolona czesto do nie wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też tą wodę z Alterry kupiłam przez Anwen ;) ma dziewczyna dar przekonywania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny kolorek włosków ;*
    ja mam naturalnie ciemny brąz wiec nie muszę farbować xD
    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny koczek:) uwielbiam wszelkie koki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi, I came across your site and wasn’t able to get an email address to contact you. Would you please consider adding a link to my website on your page. Please email me back.

    Thanks!

    Hailey William
    haileyxhailey@gmail.com

    OdpowiedzUsuń