czwartek, 26 stycznia 2012

koloryzacja Garnier 100% color + kolorowy makijaż

hej:)

I znów farbowanie.. sama nie wiem jak moje włosy to wytrzymują.. Tym razem użyłam farby Garnier 100 % color, nr 316 ciemny fiolet.

Na wszelki wypadek kupiłam 2 opakowanie, ale jedno opakowanie spokojnie wystarczyło na moje włosy. Farba ma bardzo rzadką konsystencję, co nieco utrudnia nakładanie jej na włosy (ale moja mama sobie z tym poradziła). Niestety kolor nie wyszedł taki intensywny jak bym chciała. Zauważyłam jedynie niewielką różnicę przed i po koloryzacji. Zresztą same zobaczcie:
przed farbowaniem:

po farbowaniu:

Nie takiego efektu oczekiwałam. Ale cóż.. będę szukała dalej farby idealnej. A może Wy mi coś polecicie..
Na koniec - kolorowy makijaż wykonany cieniami z palety sleek curacao..




7 komentarzy:

  1. makijaż ładny, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. beautiful! I so like the colours for the eyes!and it is so fun after changing the hair colour to experiment with some new colours for the face, because everything appears different! I recently made me black and orange in the head, so now i have a lot of looks to try out!//Azure

    OdpowiedzUsuń
  3. najpiękniejszy makijaż jaki do tej pory spotkałam !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż jest śliczny :)
    A kolor włosów bardzo ładny, ja nie wiem co Tobie jeszcze nie pasuje :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. hey it's me again, we've given you an award on our blog, so check it out!//Azure

    OdpowiedzUsuń
  6. ladne kolory i roztarcie, ale prosze popracuj nad jakoscia zdjec :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety nie mam zbyt dobrego sprzętu do robienia zdjęć, uzywam zwykłej cyfrówki.

    OdpowiedzUsuń