poniedziałek, 9 stycznia 2012

codzienny szaraczek + szybka koloryzacja

hej kobietki:)

  Dziś prezentuję codzienny  makijaż z szarościami . Wykonałam go  za pomocą cieni z palety paintbox (pewnie znacie).







Wykorzystałam też sposób Karoliny na idealne brwi ( znajdziecie go tutaj http://grzee.blogspot.com/2012/01/porozmawiajmy-o-brwiach.html ).









A przy okazji postanowiłam odświeżyć kolor włosów. Użyłam saszetki Joanny. kolor 04 malinowa czerwień. Efekt koloryzacji możecie same zobaczyć. Szkoda tylko, że kolor tak szybko się wypłukuje. Coraz częściej myślę jednak nad czernią na głowie.. a najlepiej czernią fioletu - ale nie wiem czy taka farba w ogóle istnieje.

Dodam jeszcze że taka mała saszetka z szponem koloryzującym spokojnie wystarczyła na moje długie włosy. jest więc bardzo wydajna, a przy tym łatwa w użyciu.



6 komentarzy:

  1. Piękny dzienny makijaż,kolor włosów genialny! miałam taki ale teraz zmieniam na blond ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci w tym makijażu ;)
    Jesteś zadowolona z tej palety?

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że paleta jest idealna do codziennych, delikatnych i niezbyt intensywnych makijaży. Kolorystycznie bardzo fajna. Jednak pigmentacja niezbyt mocna. Bez bazy się nie obejdzie. Paletki sleek są zdecydowanie lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny delikatny makijaż:) Taki jak lubię najbardziej.

    http://the-beautyoffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń