czwartek, 22 grudnia 2011

Świąteczny konkurs makijażowy dla Matleeny!

hej)

I ja postanowiłam spróbować swoich sił w konkursie Matleeny na makijaż świąteczny, info tutaj http://matleenamakeup.blogspot.com/2011/11/swiateczny-konkurs-makijazowy.html  Nagrody są rewelacyjne, więc zachęcam do wzięcia udziału.Konkurs trwa do 23 grudnia.
Oto moja propozycja, oczywiście nie mogło zabraknąć czerwieni...










 

Użyte kosmetyki: 

brwi:
- czarny korektor do brwi Delia
-  brązowy matowy cień  H&M

twarz:
- podklad revlon color stay – warm golden nr 310
- korektor pod oczy Garnier, roll-on,
- róż  Astor perfekt blush, nr 001 perfekt pink
 - bronzer  Rimmel, natura bronzer , 025, sun glow,
- puder matujący Rimmel Stay Matt 001 transparent

oczy:
- mascara Maybelline Colossal Volum Express
- eliner Rimmel Glam Eyes, 001 black glamour
- baza po cienie Inglot
- cinie z palety Sleek Curacao :  Bloody Mary, Espresso Martini, Purple Haze
- biały matowy cień Inglot,
-  biała kredka Basic

5 komentarzy:

  1. świetnie! podkreśla brązową tęczówkę czyli coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. to chyba mój ulubiony makijaż w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny makijaż, wyrazisty, a zarazem nie zmniejsza oka:)

    OdpowiedzUsuń