wtorek, 13 grudnia 2011

sleekowo

hej:)












 brwi:
- czarny korektor do brwi Delia
-  brązowy cień H&M

 twarz:
- podklad revlon color stay – warm golden nr 310
- korektor pod oczy maybelline pure mineral - natural
- róż  H&M Tawny rose
- bronzer  Rimmel, natura bronzer , 025, sun glow,
- puder matujący Rimmel Stay Matt 001 transparent

oczy:
- mascara Maybelline Colossal Volum Express
- eliner Rimmel Glam Eyes, 001 black glamour
- baza Inglot
- cień Sleek Curacao, kolor purple haze,
- cień Sleek Curacao, kolor blue hawaiian
- cień Sleek Au naturel, kolor toast
- cień Sleek Au naturel, kolor nougat
- jasnoróżowy matowy cień Hean nr 65
- kredka turkusowa Basic
-  biała kredka Basic

usta :
- Rimmel Lasting Finish Lipstick, kolor nr 006 pink blush

11 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz, kapitalne są te odcienie bardzo dobrze sie w takich czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pretty. x

    p.s. I'm having a giveaway from This Is Transition if you'd like to check it out. :)
    devorelebeaumonstre.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O! ja próbowałam go używać jako korektora i bazy, i wyglądał koszmarnie, więc go już więcej od tamtej pory nie użyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i dokładny makijaż ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż :) Obserwuję i zapraszam do mnie http://kawaii-doll-kawaii-doll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż sliczny, no ale brwi to rewelacja. Ja nie potrafie zapanowac nad swoimi :)

    OdpowiedzUsuń