poniedziałek, 3 października 2011

oliwkowy

hej

Dziś prezentuję nieco delikatniejszy makijaż . Połączyłam jasną oliwkową zieleń z brązem. Możecie zauważyć, że wróciłam do naturalnego koloru oczek. Używam teraz miesięcznych soczewek silikonowo-hydrożelowych Sauflon Select, Polecił mi je mój optyk, bo mają dobre parametry (uwodnienie 54 %) i przystępną cenę (17 zł za szt.). Jestem z nich bardzo zadowolona. W ogóle nie czuję ich na oku, z czym przy soczewkach kolorowych bywało różnie.









brwi:
- czarny korektor do brwi Delia
-  brązowy cień do powiek  Hean nr 57

twarz:
- podklad revlon color stay - natural tan
- korektor pod oczy maybelline pure mineral - natural
- bronzer H&M Tawny rose
- puder Astor Mattiude

oczy:
- mascara Maybelline one by one
- eliner Wibo
- korektor do powiek Benefit
- zielony cień Hean nr 52
- brązowe cienie Hean


1 komentarz:

  1. bardzo lubię oliwkowe cienie, często używam, ładnie wyglądasz w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń