piątek, 7 października 2011

barwy jesieni

hej:)

Makijaż inspirowany barwami jesieni - różne odcienie złota.  Delikatna kreseczka w zewnętrznym kąciku górnej powieki i co rzadko stosuję, ze względu na efekt zmniejszenia oka - czarna kreska na linii wodnej.

brwi:
- czarny korektor do brwi Delia
-  brązowy cień do powiek  Hean nr 57

twarz:
- podklad revlon color stay - natural tan
- korektor pod oczy maybelline pure mineral - natural
- bronzer H&M Tawny rose
- puder Astor Mattiude

oczy:
- mascara L`Oreal, Volume Million Lashes Mascara
- eliner Wibo
- korektor do powiek Benefit
- złote cienie z tej oto paletki (nie ma nazwy, kupiłam w sklepie z "chińszczyzną" za 7 zł)


A makijaż prezentuje się tak:















Pochwalę się tez moim nowym zakupem. W końcu mam porządny kuferek na moje kosmetyki. Kupiłam na allegro. Jest pojemny, ma po trzy szufladki z każdej strony, które rozsuwają się automatycznie. Zresztą same zobaczcie..

8 komentarzy:

  1. Makijaż ładny - jesienny
    A kufer mam prawie identyczny tylko mój ma rozsuwane szufladki tylko z 1 strony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż :) ja w kuferek też będę musiała się zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo łądny makijaż, eh mam taki sam kufer tylko w moim mieszkają rzeczy do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tusz, którego użyłam to Wibo Extreme Volume Lashes :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny, pasuje do Twoich oczu!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. OH! widzę że masz Lemon Aid, ja go dostałam kupując coś na allegro, jako gratis. I nawet nie wiem do czego służy, bo szukałam na internecie i nadal nie wiem. Leży u mnie w toaletce i go nie ruszam, bo nie wiem do czego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lemon aid jest to korektor do powiek i zarazem znakomita baza pod cienie. Najlepsza jak do tej pory miałam. Niestety już mi się skończyła i teraz próbuję bazę pod cienie z Inglot. Jednak wg. mnie Lemon aid był lepszy w tej roli.

    OdpowiedzUsuń