poniedziałek, 1 sierpnia 2011

delikatny make up & palette deluxe

hej:)
 Dziś delikatny (jak dla mnie ) make up zielono- brązowy, nie za ciężki jak na tą pogodę. W końcu przyszło do mnie lato, więc  może uda mi się troszkę "zbrązowieć".I pokażę Wam moje włoski. Znów je pofarbowałam, bo po ostatniej koloryzacji farba bardzo szybko się wypłukała (Joanna, Naturia, kolor czarna jagoda). Wiem, że przy takich odcieniach, jakich używam kolor szybko znika. Tym razem użyłam Palette, Deluxe, kolor 880-ciemny bordo. Kolor wyszedł bardzo fajny (zdjęcia robione zwykłą cyfrówką niezbyt oddały rzeczywisty odcień). Włosy fajnie się błyszczą, nie są zniszczone (czego obwiałam się po Palette). Zobaczymy jak będzie z jego trwałością...






2 komentarze:

  1. mam ta farbe,i chciala bym sie poradzic:/ mam sprany brąz,odrosty nieco jasniejsze niz reszta,i nie wiem czy wyrownac kolor pofarbowac najpierw brazem,a potem nalozyc ta palette?czy wchodzi ona tak ciemno,ze nie bedzie roznicy na odrostach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że jeśli odrosty są tylko trochę jaśniejsze to nie ma potrzeby ich wcześniejszego farbowania. Kolor powinien wyjść jednolity. Ja zawsze nakładam na całość (łącznie z odrostem)i nie widać różnicy,.

      Usuń